Kul fakta om mig

Jag fyller år samma datum som dessa kändisar..
Sandra Dahlberg (sångerska) (klicka för göra större)
Linda Bengtzing (sångerska)

Common (skådespelare, entertainer, artist)

Emile Hirsch (skådespelare)

William Macy (skådespelare)

Steve Bacic (skådespelare) (klicka för göra större)

Nikki Giavasis (skådespelerska) (klicka för göra större)

Hannah Claydon (model, playboy) (klicka för göra större)

Christi Taylor (playboy) (klicka för göra större)


Carol Imhof t.v (playboy) och Brooke Erickson t.h (playboy) (klicka för göra större)
Anja Meyer (model) (klicka för göra större)

Toccara Jones (model) (klicka för göra större)


Så totalt 3 artister, 5 skådespelare, 6 modeller därav 4 är playboy modeller fyller år samma datum som mig. Jag hade kanske blivit Playboy modell om jag blivit tjej? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)


Blogg eller Hemsida:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0