Vem kommer vinna Eurovision Song Contest?

Kan säga vilka 3 bidrag som kommer bland Topp 5 iallafall. Brukar inte ha fel och jag visste att Sverige inte skulle gå vidare till finalen, därför att Anna Bergendahls låt var sämst.
Ropar ut dom 3 bidrag som kommer bland topp 5 utan nummersordning.
Frankrike

Jessy Matador - Alllez Olla Olé




Armenien

Eva Rivas - Apricot Stone


Belgien

Tom Dice - Me and my Guitar





Summering:
Belgien - Vinner på "bästa" rösten
Armenien - Många killar kommer rösta bara för tjejen + har turk melodi
Frankrike - Enda moderna låt som kommer spelas på radio/klubbar
Om vi skulle vara med i final, så hade vi varit tvungna och skicka vidare Darin - You're out of my life. Förövrigt suger dom flesta andra bidragen.

Kommentarer
Malin skrev:

Jag tror att Frankrike vinner! Hoppas och tror till och med ska jag nog saga. Annars hade det varit trevligt om Danmark vann for en trip till kopenhamn nasta maj ar nog mer likely an en till paris for min del (kommer ha final exams igen da). Anna hade aldrig en chans!! Sa lange Frankrikes bidrag faktiskt haller "live" (live pa riktigt ar det ju aldrig i ESC) pa scenen ocksa sa ska det nog ga vagen! Mitt stackars UK kommer hamna sist (eller i narheten) som vanligt... Belgien gar nog ocksa ganska bra!

2010-05-29, 12:43:44
http://piccadillytears.blogg.se/
z a n n y h ♥ skrev:

sv: okej ;D hehe

2010-05-29, 15:56:33
http://zannyh.blogg.se/
michael skrev:

Belgien hade jag rätt om, dom kom topp 5, armenien gick också ganska bra, topp 10(?) tror jag, frankrike var inte lika bra live dock, men dom hamnade ändå på den första spalten med dom bästa bidragen. Tyskland vinnare var otippat, men kanske för man aldrig hört låten i semifinalerna innan och bara sett en snabb repris...

2010-05-30, 01:24:35
http://webo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)


Blogg eller Hemsida:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0